chase your dreams

Alla inlägg den 24 juni 2011

Av Amanda Holmberg - 24 juni 2011 23:46

Hejsan!


Tänker inte skriva en massor om dagen utan bjuder mest på några bilder:


     


Största delen av midsommar betyder för mig att äta en massa goda saker som grillat kött, efterrätter och mys till någon film med familjen. Det är sällan vi gör något större eller har fest om inte någon fyller år samtidigt.


   


De senaste åren har jag och Becka smitit iväg senare på kvällen in till stan och umgåtts med våra vänner eller farit på tivoli, men eftersom varken jag eller Rebecka är hemma hos våra föräldrar lika ofta som förr stannade vi hela kvällen på deras begäran. Jag fick mig en repris av Tangled fast den här gången med sällskap och svensk undertext för att mormor skulle förstå. Mamma hade dessutom hittat en ny grädde som jag fick ha till efterrätten!


Och här sitter jag nu!

 

Klockan är ganska sent nu, eller för många har röjfesten säkert precis börjat och kommer hålla på hela natten, men jag ska jobba imorgon och kommer få en dos av mer festligheter då. Kommer nog bli en sväng på tivolit i stan också innan Becka följer med på the Nova där jag tänker blanda nytta med nöje!


Hoppas ni haft en super rolig och mysig dag! ^^

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards