chase your dreams

Direktlänk till inlägg 21 juni 2011

Happy double birthday!

Av Amanda Holmberg - 21 juni 2011 10:03

God morgon!


Det är ännu en regnig och grå dag, men livet måste forsätta ändå. Blev en sen promenad igår innan både jag och Terence somnade. Kom tillbaka lite efter 23.00 och enda anledningen till att jag gick ut och vandrade var för att jag verkligen behövde en nypa frisk luft. Hade nämligen sovit i stort sett hela dagen eftersom jag tydligen lyckats bli förkyld. Hade dock inga problem att somna igen precis efter tolv!


     


Idag fyller både Becka och farmor jämna siffror! Syster blir 20 och farmor hela 80 år! Även fast det är en grå tisdag och Becka jobbar hela dagen, ska hela familjen förbi och gratulera! Blir att möta upp mina föräldrar kring tretiden hos farmor på Bergnäset och sedan åker jag med dem till Piteå och sedan Långnäs. Ska nämligen ha lite saker från byn.


Sitter just nu och tittar på restauranger i Luleå eftersom jag och Terence förmodligen ska och äta lunch tillsammans idag. Jag är dålig i halsen och därför försöker jag hitta ett bra ställe som serverar soppa, men det var inte lika enkelt som jag trodde det skulle vara. De flesta restaurangerna har nämligen inte soppa på menyn har jag upptäckt, i alla fall inte om man ska tro på internet!


Jaja, ska ägna min uppmärksamhet till sökandet ^^

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards