chase your dreams

Direktlänk till inlägg 19 juni 2011

Innan jag spelar bort resten av kvällen..

Av Amanda Holmberg - 19 juni 2011 22:55

God kväll!


Är tillbaka i sovrummet och har just ätit min efterlängtade sallad. Terence fick inte smaka för jag hade hackat i äpplen vilket han inte tål. Det var dock inte meningen, jag hade helt glömt att han är allergisk mot äpplen och kände mig väldigt dum när jag var klar och det var dags att äta. Tur att Maria hade med sig mat från jobbet!


Man känner sig ganska misslyckad som flickvän när man inte minns sådana saker, men Maria tröstade mig med att det är lätt att glömma och att även hon inte tänkte på det när jag satt och gjorde salladen.


Det har småregnat ganska länge och jag måste säga att jag saknar åskan som jag förväntat mig efter värmen vi hade. Ska det regna kan det lika väl göra det ordentligt med buller och bång!


      


Där emot hade vi strömavbrott i hela kvarteret tidigare ändå. Blev nästan kolmörkt i rummet eftersom vi har rullgardinen nerdragen. Fick höra att det varit några ungar och busat på det viset tidigare på Tuna och därför misstänker Terence att det var samma uttråkade miniligister som var i farten igen. Har aldrig riktigt förstått mig på det där med att sabotera strömmen eller stänga av lyktstolparna i ett helt kvarter. Ser inte var det roliga kommer in i bilden?


Det luktade i alla fall väldigt gott när jag promenerade hemåt från Konsum tidigare, nästan som det gör på landet när det regnar på ängarna. Haha, det är sådana kommentarer som vittnar om mitt ursrpung. Nu tror jag faktiskt det spöregnar ute, se vad man kan göra med lite tankestyrka!


Nu ska jag spela lite Minecraft och se var kvällen tar vägen ;>

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards