chase your dreams

Direktlänk till inlägg 19 juni 2011

Söndags chill och ett youtube klipp!

Av Amanda Holmberg - 19 juni 2011 20:09

Sitter i köket just nu eftersom min trötta älskling ligger och sover efter en sömnlös natt. Måste tvätta och har bokat tid imorgon på morgonen eftersom jag ändå måste kliva upp då, hittade nämligen ett mail från Miroi där de informerar om ett möte kl.09.00 imorgon. Eftersom tvättiden börjar 07.00 hinner jag stoppa i den och fara till stan och göra färdigt när jag kommer tillbaka.

Sallads sugna jag!

 

Har varit väldigt sugen på sallad de senaste dagarna och eftersom jag inte har något sällskap att ta med till Salladbaren idag kommer jag göra egen sallad. Måste alltså förbi affären en sväng vilket jag tänkte göra på en liten stund!


På tal om affärer. Michelle Phan har varit med i ett litet roligt filmklipp på youtube som jag tänkte dela med mig av här:



Jag och min syster har följt henne sedan hon började lägga upp videor på youtube och till och med innan det när hon bara hade en blogg som faktiskt var väldig populär. På den tiden var det den enda bloggen jag följde eftersom den var intressant och välinformerande. Nu har hon inte kvar den utan har en egen hemsida som man kan bli medlem på och ta del av allt möjligt.


Check it out!

 


Dags att klä sig lite varmare och börja promenera mot Konsum ;>

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards