chase your dreams

Direktlänk till inlägg 17 juni 2011

Det går upp och ner!

Av Amanda Holmberg - 17 juni 2011 23:45

Hejsan, shitt vad kallt vi har ute idag!


Kom tillbaka från jobbet för inte särskilt länge sedan och det var fullt ös på folket från Inpuls måste jag säga. Det gör inte saken sämre när människor är lika trevliga som de är och gärna småpratar om allt och inget mellan drinkar och tävlingar!


Har inte gjort särskilt mycket de senaste två dagarna, mest suttit vid datorn och spelat Minecraft eller skissat med högsta volym i öronen. Kan ändå inte prata med någon när jag sitter här i rummet, det passar sig nämligen inte eftersom någon är upptagen med datorn 24/7 och när han sitter där är det tydligen "tillträde förbjudet" vilket är alltid. Bara att vänja sig!


No bite kitty, kitty no bite!

 

Planerna för helgen är dessutom inställda eftersom Angelica hade arbete att göra. Vi får ta det när hon är mindre upptagen helt enkelt, det är ett evigt byggande och grejande på deras nya gård. Vi tänkte fara och bada i Boden och kanske hitta på något mer, men det blir inget med det den här gången. Önskar jag jobbade imorgon också och slapp sitta och göra ingenting...


Nu ska jag inte sitta och muttra över det mindre roliga utan hitta på något, kanske skissa vidare på någon ny bild och hoppas på varmare väder ;>

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards