chase your dreams

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Amanda Holmberg - 10 juni 2011 00:41

Tog en promenad till stan och drog en veva igenom Luleå och jag måste säga att folket i vår lilla stad har vaknat av sommarvärmen. De var massor med människor i farten som satt och tittade på solnedgången eller fikade någonstans där det fanns sitt plats. Sedan var BBB öppet och det var en hel del folk där också!


     


Såg att balkongdörrens tod öppen hos Havve och hann knappt in genom dörren innan han bjöd på ett vinglas och Nicki på cupcakes som hon bakat tidigare idag. Var faktiskt trevligt med en paus från min promenad och innan jag började bege mig mot Munkeberg igen satt vi i soffan och tittade på favoritklipp från olika tv-serier.


Mums! Socker kick!

    

Tro det eller ej, men jag sprang någon kilometer på väg tillbaka från stan och det blev ganska varmt när det inte är mycket till bris ute. Det var skönt dock och enda anledningen till att jag vågade var för att jag fixat en bricanyl idag. Behövde alltså inte oroa mig för astma och allt vad det innebär!


Nu ska jag luta mig tillbaka och kolla lite på när Terence spelar ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards