chase your dreams

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Amanda Holmberg - 9 juni 2011 20:28

Hejsan!


Helt galet bra väder vi har haft idag, hoppas bara att det håller hela sommaren för förra året hade vi en värmebölja i slutet av maj och sedan var det kallt enda till hösten. Vill inte ha det i repris utan håller tummarna för en solig och varm sommar i år!

Jag vågade till och med ta av mig jackan!

 

For på möte kl.13.00 på miroi och de var nöjda med mig, mina planer och det jag gjort för att det ska hända något. Sedan om det verkligen gör det får vi vänta och se. Lämnade in ett papper på arbetsförmedlingen direkt efter åt och ringde sedan Becka för en pratstund medans jag handlade hennes fördelsedags presenter från mig och familjen. Blondie fyller ju 20 år snart, tisdag 21/6 är det dags och det kan hända att jag tar mig tid att fara till Piteå och gratulerar!


Mötte upp Sandra och hennes kille på stan och det slutade med att vi tog en te paus i deras lägenhet på Bergnäset innan de skulle till Gammelstad för att bl.a tvätta bilen. Fick veta att Sandra fastnat för WoW! Kul, kul, kanske dags att testa spela Horde för en gångs skull?


Fick en liten önskning om fler bilder från bal tillfället:

        

       


Nu ska jag fixa med lite bank grejer och annat mindre kul innan jag kanske tar en promenad eller något. Vill ta vara på det fina vädret! ^^

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards