chase your dreams

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Amanda Holmberg - 7 juni 2011 19:14

Kom hem från stan för inte särskilt länge sedan och nu har Sara äntligen fått hem blommorna. Med andra ord alla förberedelser är färdiga och nu är det bara balen kvar för flickorna. Imorgon är det dags!


Fick skjuts från Långnäs eftersom mina föräldrar skulle in till stan vilket var väldigt skönt. Vaknade nämligen tidigt imorse och kunde inte somna om förrän kring halv tio vilket inte hjälpte mig som tänkte vara duktig och stiga upp 11.00. Var helt slut och lite sovmorgon plus ingen stress var välbehövligt!


Somnade med linserna! Köpte ögondropp för säkerhetens skull!

 

Lämnade lite saker hos Terence och tog en buss till stan vid tre där jag och Sara startade en varm och skön stanrunda utanför Strands parkering. Först hade vi tänkt att jag skulle komma förbi till henne efteråt och visa lite hur jag tänkt med smink och sådant, men både Sara och jag var väldigt trötta efter allt vandrande. Vi delade en middag på Waldorf eftersom Sara varit väldigt sugen på ett besök där under en längre tid och det var skönt att sitta ute i värmen där det inte var en massa skolklasser som åt sin student/avslutningsmiddag tillsammans!


     

Mums, mums och åter mums!


Nu ska jag vila och kanske somnar jag tidigt ikväll, ska upp imorgon för film på Miroi och sedan är det balförberedelser för hela slanten ^^

Av Amanda Holmberg - 7 juni 2011 00:05

Sitter och muttrar lite för mig själv just nu.


Är nämligen halvdöd av trötthet, men eftersom min mage gnäller efter mat stör det mig tillräckligt för att hålla mig från sängen. Sova och äta skulle nog vara de största bråkstakarna i mitt eget huvud vardagligen och just nu tror jag hungern kommer segra över sömnen!


     


Okej, det kanske inte är mycket att fundera över egentligen, men jag är fruktansvärt trött och problemet är att ta sig ner för trappen och faktiskt tillreda något ätbart innan det kan komma in i munnen.


     


Lekte med camen efter en lång period av uttråkan vilket kan ha bidragit till min trötthet. Något annat som jag misstänker gjort mig trött är cykeltyren på en för liten cykel med Becka på pakethållaren från Bergsviken till Piteå. Det hjälper ju inte att man har värdens sämsta kondition heller!


Önskar er god natt i alla fall, nu ska jag göra ett försök att ta mig till köket för ett "midnight snack" och sedan ska jag sova som en stock ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards