chase your dreams

Alla inlägg den 27 maj 2011

Av Amanda Holmberg - 27 maj 2011 17:55

Hellu!


Har dammtorkat lite och vilat hela dagen, försöker bli pigg fortast möjligt för jag tänker inte ställa in sushi imorgon, plus att det är kalas på söndag då Malin fyller 20!


Mor min var snäll nog att skicka en bild på vad de skulle äta till middag idag, GRILLAT! Åh, vad jag saknar hemmets grillade kött just nu, det är olidligt. Bad henne komma hit med lite, men fick bara två smilisar tillbaka!


 

På måndag är det äntligen dags att åka till Piteå och även om jag inte är 100% frisk vid det laget är det inga problem eftersom jag kommer få tillfriskna i lugn och ro där ändå. Får se när jag måste fara till Luleå igen, Saras bal är den 8/6 och min syster ska vara hennes bihang! Kommer ha fullt upp den dagen och vi ska och hämta ut blommorna dagen innan. Får se vad de har inne för skönheter förutom de vi beställde, för saken är den att nya blommor är ofta gröna och därför får vi se vad de har att bjuda på utöver huvudblomman!


Terence har varit och köpt nya fiskegrejer idag till imorgon (och självklart andra gånger). Han och Micke ska och utnyttja att sommaren nästan är här, jag ska och äta sushi och jobba i Boden under natten. Kommer åka hem fortare än ögat när jag är färdig där och sova!


Nu ska jag spela DA2 i brist på annat x)

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards