chase your dreams

Alla inlägg den 21 maj 2011

Av Amanda Holmberg - 21 maj 2011 20:38

Sitter och väntar på att Terence ska tjorva klart med allt han nu gör. Vi ska titta på film och mysa lite innan han spelar vidare på LoL (som han svär över just nu) och jag ska ju och jobba senare.


Just go whit it!


Glasses on! ^^

Av Amanda Holmberg - 21 maj 2011 16:38

Klev just upp på riktigt här i Munkeberg. Terence tycker jag sover galet mycket, tycker dock inte det var särskilt farligt, vaknade till ibland och sa några ord innan jag sov vidare. Han satt och läste serier och tröck i sig chips, luktade väldigt gott, men han var så ego att jag inte ens fick en puss!


Blev riktigt trevligt fredagsmys igår hos Magnus. Såg på två filmer och åt kebabkyckling tills tröttheten tog över efter ett på natten.


The Eagle


Limitless


Det var ju två helt olika filmer, men jag tycker absolut båda var sevärda. Limitless var häftigt filmad och jag skulle kunna se den igen bara för att uppleva tekniken.


Nu ska jag lägga mig och kolla när Terence spelar LoL, man vet aldrig jag kanske lär mig något? Oftast inte eftersom jag inte hinner se vad han gör/klickar på. Förstår dessutom inte vad saker och ting gör vilken han kan utantill sedan länge. Svaret på hur jag ska förstå är enkelt, jag måste spela själv och lära mig i min egen takt, men jag har inga nära planer på det just nu!


Tjoo ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards