chase your dreams

Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Amanda Holmberg - 20 maj 2011 19:32

Nu börjar det vara ljust hela nätterna här uppe i norr och jag måste leta fram något skynke att ha för fönstret när jag är hemma och ska sova i Långnäs. Tycker inte om ljus när jag ska sova, helst ska det vara kolsvart!


Somnade ganska sent inatt, satt nämligen och spelade på pianot och tappade bort tiden helt och hållet. Terence ringde vid 9.00 och pratade om kvällens middag. Kan tala om att jag inte var ett dugg pigg och väldigt förvirrad över det samtalet. Verkar som att vi kom överens om något, minns inte särskilt mycket om samtalet i ärlighetens namn!


Fick skjuts till busshållplatsen i Alvik för att ta sista bussen mot stan och har faktiskt vandrat från stan till Munkeberg. Det var inte kallt, men blåsigt och jag orkade inte vänta på bussen eftersom jag skulle hinna gå hela vägen på samma tid!


 

Nu sitter jag på sängen och klickar runt. Tänkte spela DA2, men det verkar som att vi ska äta middag hos Magnus? Visste att det nog skulle bli film där ikväll, men är inte särskilt pigg på att vara social egentligen idag. En bra bok, eller några timmar spelande innan läggdags hade varit att följa mitt humör just nu. Blir nog säkert trevligt i alla fall!


Pyon pyon ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards