chase your dreams

Direktlänk till inlägg 18 maj 2011

Mulet!

Av Amanda Holmberg - 18 maj 2011 16:34

God dagens!


Dagen har sakta flutit på frammåt här i byn och just nu roar jag mig själv med vad youtube har att bjuda på. Hittade en video från ett japanskt program där en massa lättskrämda flickor tävlar i vem som kan samla flest ben i Watchdog Panic. Underhållande att se på dem hoppa runt och kvittra till, de säger bl.a att de tycker den är läskig och undrar vad det är för någon hemsk sak!


Watchdog panic vs. scaredycats!


Finns inte mycket mer att göra än att sitta inne när himlen är grå och det blåser svalt. Hade hoppats på sol idag, men det får tydligen vänta! En utlandsresa hade jag inte tackat nej till heller. Finns dock inga sådana planer på lång väg just nu!


Hade lite problem med sömnen igår, fast jag var trött och ville sova kröp det för mycket i kroppen och det slutade med att jag satt uppe till 7.00 imorse. Ritade och läste mest under den tiden för att slappna av, men somnade alltså inte förrän tidigt imorse och vaknade ändå av alarmet vid 12.00. Steg dock inte upp då utan vilade med ett halvt öga öppet och tog mig i kragen efter att Becka ringde. Hon har varit med Emma till veterinären idag och fått lite saker mot öroninflammation som ska vara borta om efter en 10 dagars kur!


Terence ringde just, han hårdtränar inför nästa veckas turnering i LOL och det verkar som att det går mycket bra, positiva vibbar. Hoppas de vinner eller i alla fall kommer på andra plats, jag håller tummarna!


 

Nu är det käk på G nere i köket! ;>

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards