chase your dreams

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Amanda Holmberg - 10 maj 2011 21:26

Hejsan!


Sitter i köket på munkeberg och klickar runt bland utbildningar och dylikt. Har även ritat lite och börjar på texten till en ny låt! Terence gick och lade sig runt 6.00 imorse om man ska tro på facebook uppdateringarna vilket gjort att han har varit väldigt sömnig och sovit hela dagen lång! Han kom in i köket alldeles nyss och undrade vad klockan var plus att jag fick mig en kram. Det är ingen idé att han piggnar till nu och därför ska han lägga sig och försöka sova resterande natt också. Förhoppningsvis lyckas min sömntuta vända på dygnet mer eller mindre!


 

Tror jag ska göra mig själv lite nudlar och läsa HunterXHunter tills det blir dags att lägga sig för mig också. Har lite planer för helgen, tänkte nämligen vara med på ett Zumba pass i hälsanshus på lördag, hoppas också på att vinna tävlingen som de ska hålla och man vet ju aldrig! Får hålla tummarna helt enkelt och det viktigaste är ju i alla fall att det kommer blir roligt.


Imorgon fyller en viss söt sak år och jag har gömt undan presenten tills dess. Ska dessutom tvätta, men eftersom jag fixat ordentligt med tvättid behöver jag inte oroa mig över det. På torsdag blir det dessutom ett besök på Miroi igen då jag ska fixa med lite papper och fråga om lite utbildningar! Har alltså en hel del för mig i veckan plus att jag redan har börjar på planer att fara till Boden inför nästa!


Nu är det väll lika bra jag säger god natt! ^^

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards