chase your dreams

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Amanda Holmberg - 9 maj 2011 09:35

Vill inte skriva god morgon för det kan jag inte påstå att det har varit för mig  idag, men jag får väll ta och vakna på rätt sida imorgon istället.


Vaknade nämligen av klickadet från en mus som intensivt inte ville sluta. Brukar inte märka av sådana saker alltid, men idag ville jag bara strypa någon och försökte med att lägga mig under kudden och hålla för öronen, vilket inte var särskilt bekvämt. Det slutade alltså med att jag steg upp eftersom jag inte ville ligga och vara irriterad i sängen.

Allvarligt talat är jag ljudkänslig på morgonen om jag sover dåligt vilket är sällan, har dock inte något vidare morgonhumör över huvudtaget och när de två blandas blir det extra jobbigt. Hoppas bara att det inte går ut över någon eftersom jag har lätt att explodera för småsaker just nu och lär vara likadan hela dagen. Har lite saker att göra när jag kommer hem som jag kan försjunka mig i, men just nu försöker jag bara lätta upp mitt humör genom att sätta mina tankar någonstans!


Hade gärna sovit vidare någon timme, men jag tror inte det är möjligt eftersom det måste vara tyst. Ska luta mig tillbaka och titta på när Terence spelar Naruto ett tag, sedan får jag se om jag går och hittar något tyst ställe att vila på eftersom jag faktiskt inte vill låta det faktum att jag sovit dåligt gå ut över honom!


Ta-ta! ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards