chase your dreams

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Amanda Holmberg - 6 maj 2011 19:54

Hellu!


Sitter och myser för mig själv under täcket hos Terence medans han är med Magnus och handlar. Har ingen ork och vill bara ta det lugnt och ladda batterierna inför imorgon då det är komedi dags! Sitter och läser samtidigt som jag kollar på sådant jag önskar jag hade råd med, men får drömma vidare om och i alla fall uppskatta att de är fina att titta på.

Vad får du om du blandar rock/street/grafitti och söta rosetter?

Ironfist! Klicka på bilden och kolla de nya sommarnyheterna!


Sitter även och beundrar plagg från bl.a Zara, Melba och Yesstyle. Även jag har lite tjejiga grejer för mig ibland, men det hör ju till vardagen. Blir en väldigt lugn och tidig fredagskväll för mig idag. Fick just ett samtal från Terence och de ska tydligen ha en liten filmkväll hos Magnus, det blir alltså inget mys att somna till, men jag har ju min dator som sällskap i alla fall. Är mitt eget problem att jag är för trött för att vara social och tänker inte låte det gå ut över någon annan!


Ska läsa vidare på HunterXHunter nu och se hur långt jag kommer innan jag är helt slut. Är lite onödigt att lägga sig med huvudvärk, tänkte försöka undvika det ikväll åtminstonde.


Trevlig kväll på er!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards