chase your dreams

Direktlänk till inlägg 5 maj 2011

Komedi på Kulturenshus

Av Amanda Holmberg - 5 maj 2011 22:00

God kväll!


Sitter och funderar över vad jag ska packa till imorgon då det är dags att ta bussen till stan igen. Jobbar på lördag och vill inte behöva stiga upp allt för tidigt, föredrar att få sova ordentligt i lugn och ro innan en arbetskväll om möjligheten finns!


 

Özz Nûjen och Måns Möller kommer underhålla oss på kulturenshus från kl.20.00 och jag hoppas det kommer massor med folk och tittar med mig och många andra! Boka biljett på kulturenshus hemsida vilken ni kan hitta genom att klicka på bilden.


Har haft ganska tråkigt idag för att vara ärlig. Sov länge vilket var skönt och det blev grillat till middag som smaklökarna uppskattade, men har inte hittat på något spännande utöver det idag. Har läst någon timme och ritat lite i brist på annat. Känns nästan skönt att det blir något att göra imorgon även om jag inte har särskilt mycket energi för tillfället!


      


Bjuder på den sista bilden av mig som sitter i vardagsrummet och testar saker med kameran tidigare idag bara för att den hängde med. Nu ska jag börja förbereda mig inför natten!


God natt på er ;>

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards