chase your dreams

Direktlänk till inlägg 1 maj 2011

"Sköna maj välkommen"

Av Amanda Holmberg - 1 maj 2011 13:47

Hellu!


Sitter och stirrar på trailers och youtube klipp i brist på annat. Terence håller på och lär mig lite om Mass Effects raser osv. vilket är ganska intressant. Är förmodligen betydligt mer intressant om man har spelat alla spel från början, men jag känner att det blir för mycket att hinna spela om jag ska spela ME1 och ME2 plus alla andra spel som dyker upp som redan har del 1 och kanske till och med 2 eller fler! Gav upp tanken när jag såg honom spela eftersom det kommer vara omöjligt för mig att hinna när jag inte kan vara hos Terence och spela hela veckorna och dessutom inte ens har en egen tv!



Blev en himla massa prat om spel nu igen och  lite beklagan på det, men det hör väll till! Det är söndag och inte särskilt varmt ute heller, inte mycket att göra med andra ord mer än att sitta och lata sig. Terence ville gärna spela (även om han inte säger det rakt ut) och därför lät jag honom göra som han ville istället för att sätta igång en film, kan ju alltid se film på min dator istället!


Ska kolla om jag har något att se ;>

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards