chase your dreams

Alla inlägg den 27 april 2011

Av Amanda Holmberg - 27 april 2011 21:30

Hejsan!


Sitter i mitt rum här i Långnäs och lyssnar på Yui (japansk artist) som gör musik som gör en glad. Vet inte hur jag ska förklara, är ju från person till person, men jag tycker alltid jag blir på bättre humör av hennes låtar!

Yui - Life


Har missat att skriva nu två dagar och tyckte det var dags när jag ändå inte hade något bättre för mig. I måndags gjorde vi inget speciellt alls, jag steg upp för att hämta Maria från flygplatsen på morgonen och när vi kom tillbaka satte Terence igång Russel Peters på datorn som jag och han låg och skrattade åt. Låg och myste hela måndagen i sängen och det hände inget intressantare än det, alltså inte särskilt mycket att skriva om där!

Russel Peters show


Igår hade jag lite mer för mig, var med Malin hela eftermiddagen och pratade på som vi brukar om allt och inget. Hade väldigt kul med hennes katt Caspian som jagade solkatter efter väggarna och inte kunde förstå varför det inte gick att fånga dem! Har aldrig sett en katt som krälat på det viset efter sitt byte, det såg fruktansvärt roligt ut, men jag var dock rädd om tårna!

Hann mysa med Terence en liten stund på kvällen (15minuter) innan jag blev upplockad av mina föräldrar runt 20.00 under vilket han somnade.


Hann bara komma hem och sätta igång datorn då Angelica ringde och var på väg från stallet. Hon tyckte jag skulle komma och sova i Mörön vilket jag inte hade något emot. Blev bara att packa om snabbt och städa lite hastigt innan vi for in mot stan för att besöka ett solarium som dock visade sig vara stängt! Vi fick en liten åktur i alla fall och spenderade hela natten framför datorn med påskmat, godis och småprat! Vi har kommit fram till att det något speciellt med nattmat!


 

Ser egentligen inte på BB, men efter nattens tittande på roliga klipp där ifrån höll jag lite koll och om ni klickar på bilden kan ni se ett klipp där de förbjuder maffia leken som jag pratar om nedan idag!


Sov bort halva dagen idag och åt varmamackor till middag, i övrigt har vi lekt med Baggis som var på bushumör här hemma. Tittade även på när deltagarna i big brother lekte "maffia". Hade aldrig hört talas om det förrän igår då Angelica visade ett klipp med det. Det påminner lite om mördarleken, fast mer komplicerat och det skulle kunna vara kul, men man måste vara några för att det ska fungera!


Nu ska jag läsa lite, trevlig kväll på er ^^

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards