chase your dreams

Direktlänk till inlägg 17 april 2011

I sovande stund..

Av Amanda Holmberg - 17 april 2011 15:19

Hejsan!


Sov lite längre idag efter helgens bravader, men var ändå upp vid 11.30 och pratade med Becka som också var nyvaken i telefon i omkring 45 minuter. Vaknade av ett sms till att börja med och antar att jag sov väldigt lätt eftersom ljudet var av på mobilen!


Tänkte egentligen krypa ner under täcket igen efter samtalet med Becka, men det dröjde inte länge efter första samtalet innan mobilen ringde igen. Den gången var det Dino som glömt tala om att han ville ha bilderna innan kl.16.00 idag. Slutade med att jag hoppade in i duschen istället, sov lite efteråt och har skickat bliderna nu för bara en liten stund sedan.


Var och handlade igår som jag nämnde, men märkte när jag satt i köket och pratade med Becka imorse att jag glömt köpa bröd! Var ungefär lika förvirrad som någonsin igår efter att ha sovit under dagen. Kanske drar en sväng och handlar det idag om det absolut behövs, annars får det vänta till måndag då det kommer in lite nytt och fräscht!


Nu ska jag lägga mig och mysa under täcket en stund! ^^

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards