chase your dreams

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Amanda Holmberg - 13 april 2011 11:18

God Morgon på er!


Har just ätit frukost och håller på att göra i ordning alla saker som ska med när jag far mot stan idag. Måste ha några papper till Miroi och kameran till kvällens arbete. Borde inte ta allt för lång tid att jobba ikväll eftersom det startar redan 17.30 för de delaktiga. Jag kommer ju vara delaktig på sätt och vis, men jag jobbar bara och sedan far jag och myser i Munkeberg!


Fit for fight!

Vaknade tidigt idag också, 8.00 tyckte jag dock var onödigt tidigt att stiga upp eftersom jag inte ska göra något förrän 13.30 idag. Blir att handla en present åt pappa efter mötet på Miroi när jag ändå är i stan. Farsgubben fyller ju år imorgon! Vet redan exakt vad han ska få, blir alltså bara att fara och plocka upp det. Sedan får vi se om det blir en vilopaus hos Terence redan efter det?


Har just börjat äta mina järntabletter igen och de har inte hunnit börja verka ordentligt ännu, men det brukar ta några dagar innan man märker av någon ordentlig skillnad på energi nivåerna. Blir trött ganska fort just nu och vill gärna sova under dagen en stund (som ett småbarn) för att "orka" hela kvällen!


Nu ska jag plocka ihop de sista sakerna och ta reda på frukost disken. Solen skiner och jag tänkte sätta mig på balkongen en stund och njuta innan det är dags att göra något mindre kul!


Hoppas ni får en solig och fin dag!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards