chase your dreams

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Amanda Holmberg - 12 april 2011 20:01

Efter ett hemsk arbetande med lådor och allt möjligt annat blev det slutligen dags att ge upp tills vidare. Orkar inte börja rensa bland alla kläder nu och det är vad som är kvar förrutom att dammsuga! Slutade med att jag blev rastlös istället efter att ha varit fokuserad på saker hela dagen och då blev det som det blev!


Kolla grabben


     


Killen på bilden är egentligen inte någon kille. Om ni tittar närmare är det bara jag som målat mig i ansiktet och har stoppat upp håret! Skrattade tills jag hade ont i magen när jag såg vad jag åstdkommit första gången och på avstånd ser det läskigt äkta ut. Har inte lagt ner något seriöst arbete på målandet utan har bara kladdat färg där det behövdes på skoj!


Kanske man skulle bli transvestit?

Av Amanda Holmberg - 12 april 2011 14:32

...från allt städande och sorterande!


Vaknade helt av mig själv redan vid 8.00 imorse och tog direkt upp kampen mot mitt rum vilket jag gjort hela dagen idag. Var mycket mer än jag trodde som lyckats samlas upp på hög i min garderob och jag är bara klar med hälften av sakerna ännu! Måste dessutom sortera mina lådor och alla kläder som jag inte använder mer. Har varit ganska många "jaha, har jag en sådan" upplevelser under dagens lopp och jag kan tänka mig att det blir fler!


 

Kände att det var dags för en liten rast under vilken jag unnat mig lite aprikoskräm och varm choklad (mjölkfritt förstås). Blir en del att göra imorgon också och det kommer bli en tidig kväll för mig. Ska på Miroi möte 13.30 imorgon plus att jag börjar jobba kl.17.45


Har förresten hittat mina järnpiller efter allt städande här hemma! Kommer förhoppningsvis bli lite piggare när jag äter dem. Skönt att slippa ordna nya också med vetskapen att jag hade massor av dem liggandes någonstans!


Back to work!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards