chase your dreams

Alla inlägg den 11 april 2011

Av Amanda Holmberg - 11 april 2011 20:45

Hellu!


Skuttade upp ur sängen redan 9.30 idag för att hinna till stan i tid för klippningen kl.11.00 Blev kvar hos Margit till hennes nästa kund kom och bara pratade om livet i allmänhet. Det var trevligt att ses efter ett ganska långt uppehåll och eftersom vi pratade mycket om allt nytt i mitt liv hann jag aldrig fråga om resan hon och Stefan nyss kommit tillbaka ifrån! Känner mig nästan lite små taskig, men tror dock inte hon var lika intresserad att prata saken som jag var att höra om det, för då hade hon nog gjort det!


For på stan och kollade efteråt och hamnade slutligen på besök hos Terence innan jag begav mig hemmåt. Blir inte att fara dit imorgon som det var tänkt och jag vet inte när det blir av. Jobbar på onsdag och hade varit smidigt att sova där, men gillar inte tanken på att använda lägenheten som någon sorts mellan landning. Pappa fyller dessutom år på torsdag och jag ska kolla hur han jobbar, vill hinna träffa och gratulera honom även om han ska jobba!


Nu ska jag städa och sortera garderoben. Har en del saker att fundera över och gör det bäst om jag ockuperar mig med städning. Det är som att när jag får ordning på sakerna, ställer jag dessutom saker på plats i huvudet. Tänker dock inte gå tillbaka till att vara perfektionist som när jag var liten. Tror aldrig jag har mått så psykiskt dåligt i hela mitt liv. Tänk dig att aldrig vara nöjd med något över huvudtaget, det tar faktiskt på krafterna!


Have a nice day!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards