chase your dreams

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Amanda Holmberg - 10 april 2011 23:15

Kom hem för en timme sedan efter att ha skjutsat Becka till Piteå!


Eftersom hon glömde plånboken hemma och det blev lite väl brottom till bussen skjutsade jag henne hela vägen hem istället för att det skulle bli en massa stress. Det värsta måste ändå vara att promenaden från Piteå busstation till Bergsviken hade blivit blöt och kall eftersom det regnat några timmar nu!


Är helt slut i kroppen redan, det är rena miraklet att jag inte somnat sittandes med tanke på att jag varit trött sedan middagen! Hade dock varit lite onödigt eftersom jag förmodligen trillat av stolen och vaknat igen, men det förvånar mig att jag orkat vara uppe en hel timme till sedan hemkomsten. Ska i alla fall gå och lägga mig om bara någon minut och imorgon ska jag upp tidigt för att åka till stan och klippa mig. Det är verkligen på tiden nu eftersom jag knappast kan kalla det jag har för en riktig frisyr längre!


Slänger bara luggen åt sidan och trollar med Osis - dust it!


Sov gott på er! ;>

Av Amanda Holmberg - 10 april 2011 17:15

God dag!


Sitter och fryser framför datorn här hemma. Är inte särskilt varmt i mitt rum och jag har suttit och arbetat på datorn någon timme. Har dessutom rensat bland alla bilder jag har på den här datorn och börjar inse att det är dags att skaffa en extern hårddisk eller något liknande. Det är mycket och det blir hela tiden mer eftersom det båda är ett intresse att fotografera och mitt arbete!


Becka kom för en stund sedan in och gjorde mig sällskap med sin egen dator och drog samtidigt med sig doften av kokt ris från köket. Hade inte en enda tanke på mat förrän hon kom och förstörde allt! Kan i alla fall trösta mig med att det förmodligen inte är länge kvar tills det är dags att äta...


Ser man på, där visslade mamma från köket = matdags! ^^


 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards