chase your dreams

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Amanda Holmberg - 8 april 2011 13:00

Hejsan!


Kom hem för en liten stund sedan från mötet på Miroi och det gick smärtfritt fast jag inte är särskilt glad för tiderna mellan 9.00-12.00 Var dock uppe redan 8.00 och det var inga problem, plus att det var ganska kul (tro det eller ej) där borta. Lyssnade på en massa saker jag redan vet och gjorde för omväxlingskull en liten gruppuppgift, även om det nästan bara var jag som kommunicerade gick det framåt och vi var klara lite tidigare än tänkt!


Sitter på sängen just nu och lyssnar på Terence tappra försök att bli frisk på några minuter. Det går inte särskilt bra, men jag måste säga att han är himla pigg på sitt uppdrag med tanke på hur han låter. Förutom att han små klagar är han täpp i näsan och hostar. Det är jag som smittat honom och jag är därför inte särskilt rädd för smittorisken i alla fall, men planerna för veckan kan komma att bli lite annorlunda! Helst om "mr" har tänkt fortsätta vara sjuk en längre tid.


Han kommer fara till Umeå idag som planerat i alla fall och sedan får vi se när han ger upp, far hem och gömmer sig under täcket. Själv har jag ju en del planerat och om jag inte kan komma söndag får jag väll köra på tisdag eller också struntar jag i att alla planer aldrig blir som de ska och stannar hemma, enkelt!


Pessimisten - is on! -_-

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards