chase your dreams

Alla inlägg den 6 april 2011

Av Amanda Holmberg - 6 april 2011 12:32

Hejsan!


Vaknade av alarmet kl. 11.00 idag efter en del sömnproblem och inte särskilt mycket vila. Skrämde nästan livet ur Terence när han kom in i rummet och inte uppfattade att jag var vaken förrän jag rörde mig mot honom vid dörren. Hilarious! Fick mig ett gott skratt på morgonen i alla fall, men fick veta några minuter senare att jag vaknat upp helt i onödan eftersom Studiebesöket jag klivit upp för var inställt!

 

Lika bra eftersom jag inte är riktigt frisk heller, men fredagen verkar dock bli av ännu. Får väll se vad som kommer upp tills dess, man vet aldrig nu förtiden! Funderar på att dra en sväng på stan och kolla lite saker. Terence ska träna senare och jag har inga träningskläder och bör kanske inte delta när jag är sjuk till att börja med?


Fredag närmar sig och snart blir man lämnad för grabbgänget i Umeå. Verkar som att Terence kan bli borta tills på tisdag om det går som han vill, men jag hittar alltid på något att ockupera mig med. Har hela Lian Hearns nästa bok att läsa, jobbar på lördag och funderar starkt på att delta i lite BBQ i helgen också. Sedan måste jag ordna lite saker hemma under helgen som involverar katten till nästa vecka. På måndag har jag dessutom klipptid kl.11.00 (yey) vilket gör det skönt med bil!



Nu ska jag luta mig tillbaka och kolla på när Terence spelar Mass Effect ett tag. Sedan får vi se om jag orkar fara till stan en sväng lite senare när de ska träna. Annars lägger jag mig under det sköna täcket och läser någon timme! Det kändes mer lockande än att gå ut i kylan.


Anyway, ha en bra dag ^^

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards