chase your dreams

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Amanda Holmberg - 3 april 2011 21:47

Hellu!


Sitter och ser de sista avsnitten av anime serien Dragon Drive vilken visat sig vara en höjdare i mina ögon! Den har gett mig höga förväntningar på de andra serierna jag ska se vidare senare. Det är väll vad min dag har bestått av till större del. Orkar inte med särskilt mycket just nu med den järnbrist jag lider av för tillfället. Måste få nya tabletter utskrivna om jag inte hittar mina snart! Man blir fruktansvärt trött om man inte har nog med järn i kroppen kan jag meddela, men jag är glad i alla fall och det är ju positivt!


 

Åt palt idag förresten vilket var mums! Var i smått paltkoma eftreråt vilket är över nu, men jag garanterar att jag kommer sova gott inatt vilket är bra. Ska upp före tuppen imorgon och ta mig till Luleå för möte med Miroi 9.00-12.00 HEAVY, kommer somna om det inte händer något intressant under föredraget är jag rädd!


Nu tillbaka till DD gott folk! ^^

 

Chibi är ju bara för söt!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards