chase your dreams

Direktlänk till inlägg 10 mars 2011

En etta plus en till etta = 11

Av Amanda Holmberg - 10 mars 2011 13:56

Hade inga bra ideér på rubriken och nu får mitt inlägg heta på detta vis!


God morgon på er!


Det är ju inte morgon, men jag steg upp för inte länge sedan och det känns som morgon för mig. Ska fara till Långnäs idag och Terence ska följa med. Han ska ta med sig allergitabletterna och härda ut i djursamhället som min familj består av! 3 hundar och 2 katter hemma på vardagarna, under helgen är det 4 hundar eftersom Becka kommer från Piteå. Vi har dessutom en häst som gör sig påmind varje gång någon öppnar tunnorna  med stallkläder eller helt enkelt kommer hem därifrån (jag rider inte och är inte intresserad av hästar).

   

Vi tänkte stiga upp tidigare idag, men eftersom vi blev uppe till väldigt sent igår har vi på sätt och vis "försovit" oss. Köpte förresten massage olja (till rygg!) som jag testade igår på honom vilket var uppskattat. Eftersom vi handlade på The Bodyshop för 450kr fick vi en stor showercream pump på köpet och jag fick välja doft! Tog coconut doft och den luktar underbart! Träffade Malin och Tom när vi var där vilket var det som igentligen drog mig till butiken till att börja med!


For och åt sushi med Terence, Maria och Magnus igår vilket var super gott och trevligt på samma gång. Kan inte ha varit nöjdare med att få sushi två dagar i rad vilket jag gått runt och skrutit om lite grand för de som gillar det! Ser dessutom ut som att det kan komma och bli sushibuffé på lördag! Ett helt gäng, inklusive mig och Terence, som ska boka bord och trycka tills vi spricker!



Nu ska vi se om jag kan väcka Terence "humant". Tydligen är jag omänsklig när jag väcker folk enligt honom, haha. Gör inte saken bättre att han är svårväckt och inte har några problem att somna om! Kan inte säga särskilt mycket eftersom jag är morgon grinig och trött själv när man väcker mig!


C U l8r ;>

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards