chase your dreams

Direktlänk till inlägg 28 februari 2011

Chauffören är tillbaka

Av Amanda Holmberg - 28 februari 2011 17:12

Hejsan!


Har varit chaufför idag igen. Var en runda på stan och enda bort till Gammelstan för ett klätter äventyr på vinden plus en kopp te! Skulle kolla efter några nya underkläder, men hittade inget av intresse. Var betydligt mer spännande att ta sig ner från vinden än vad resten av dagen varit sammanlagt! Trevligt har det dock varit det kan jag inte förneka.


Träffade ganska många på stan som jag känner, ett evigt vinkande och hejande åt alla håll. Roligt att träffa folk ute i det soliga vädret, förväntade mig inte att se några ansikten mitt på dagen på stan. Det låter ganska illa, men vad jag vet brukar dessa personer oftast inte vara igång vid den tiden av dygnet. Antar att solen lockar fram de flesta ur sina skrymslen och vrår!


Nu ska jag spela lite och försöka hålla mig vaken eftersom jag sovit väldigt dåligt inatt! Fråga mig inte varför, men jag vaknade om och om igen. Gav upp efter två timmar eller något liknande och steg upp istället!



Eller ska jag kanske läsa en bok? ;>

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards