chase your dreams

Direktlänk till inlägg 27 februari 2011

Zoom in and out

Av Amanda Holmberg - 27 februari 2011 02:00

Hejsan!


Kom in för ett litet tag sedan från ännu en runda på olivers med kameran. Det var verkligen förvånansvärt lite folk ute igår med tanke på att det är löningshelg, men vad ska man göra? Idag var det dock allt annat än lite människor i rörelse, kom mig knappt fram i trängseln och var klar efter bara 30 minuter!


Åkte för ovanlighetens skull taxi både till och från stan. Var verkligen smidigt och det var dessutom enkelt att få tag på en taxi hem eftersom jag var klar redan vid 01.15 och de flesta är på plats inne vid baren eller på dansgolvet vid den tiden!


Har inte särskilt mycket att skriva idag, men var ut både före och efter jobbet igår med min syster och Sara. Becka meddelade att jag är hemma alldeles för lite på helgen och sa att om hon skulle hem nästa ville hon ha mig i Långnäs och se på bilderna från Rom och lite annat kul!


 Jag och Rebecka <3


Får se vad som händer till veckan, hoppas på något roligt. Imorgon blir det nog en liten sväng på stan om jag inte lyckas sova bort hela dagen vilket heller inte skulle förvåna mig. Har ändå jobbat två nätter och förtjänar kanske lite vila!


God natt på er!

 
 
Ingen bild

lilla jag

27 februari 2011 17:43

Har du färga håret? Tycker de ser mörkare ut än tidigare inlägg? =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards