chase your dreams

Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Amanda Holmberg - 25 februari 2011 05:17

   


Äntligen har jag lyckats komma till lvl 80 med den första karaktären jag gjort i wow! Känner mig nästan stolt, bara 5 lvlar till nu! Ska dock lägga mig för natten och spela vidare vid ett annat tillfälle, men har siktet inställt på Stormwind och nya cataclysm uppdragen där ifrån. 


Natti natt på riktigt ;>

Av Amanda Holmberg - 25 februari 2011 03:50

HO HO, nattugglan hälsar i natten!


Har inte haft tid att sätta mig ner och blogga idag. Det har dock inte legat i mina tankar heller eftersom jag varit igång enda tills nu och varit väldigt social hela dagen! Det har varit en väldigt bra dag om ni frågar mig.


Började med att jag bara hann vara hemma någon timme efter att ha farit från mjölkudden och säga "hej" till mamma och katten innan jag fick ett samtal från lilla Malin att jag skulle komma dit. Packade snabbt och begav mig samma väg jag kommit med en hjälte insats från Alex!


  


Var uppe hela natten, drack te och svammlade på innan vi slutligen somnade kring 5.00 på morgonen. Steg upp runt 13.00 och har varit igång och diskat och socialicerat med Malin lika väl som Tom (hennes kille) och två vänner från Frankrike hela eftermiddagen. Promenerade mot Terence efter tolv och när jag kom in välkomnades jag av mys och prat i soffan!


Kom på kring 3.15 att jag kanske skulle börja göra mig redo för att sova någon gång och det slutade nu med att jag har snott bärbara och bloggar. Kommer förmodligen spela lite wow innan jag sover också!


Har lärt mig massor med nya japanska fraser och ord idag! Malin är en sådan söt, men bra liten lärare! Har bestämt att jag ska börja försöka säga saker på japanska istället för svenska när jag kan. Vardagliga saker som jag använder hela tiden och sedan säga det på svenska om personen jag pratar med inte förstår! Kanske kommer någon vart på egen hand till slut.


Oyasumi! ^^

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards