chase your dreams

Direktlänk till inlägg 23 februari 2011

Här är det sömnigt!

Av Amanda Holmberg - 23 februari 2011 15:08

Är sedan länge tillbaka från AF och måste säga att det var helt onödigt att fara dit enligt min mening. Jag var ju tvungen eftersom det var en obligatorisk uppgift för mig, men väl på plats tog det bara 15 minuter att inse att jag kommit dit för att vända. Pratade lite med en trevlig kille som arbetade där och han önskade mig lycka till med jobb sökandet i Stockholm!

Var tillbaka på munkeberg efter bara en timme, om jag inte tappat bussbiljetten hade jag till och med kunnat åka tillbaka på den!


Har suttit och spelat wow sedan jag kom tillbaka och nu är jag bara runt 10% från att dinga lvl 80 till sist. Blev lite trött i huvudet eftersom jag glömde använda glasögonen och tar en paus nu, men hinner spela mer ikväll annars! Har försökt väcka Terence några gånger, men jag antar att han var uppe länge igår för han svarar bara "mmhm" på mina väcknings försök och sover vidare! Har lust att banka lite på honom och se om det fungerar... vänta...

... Det ringde och jag trodde han skulle vakna av det, men han vände sig bara om!

 

Vet inte om vi ska förbi till Piteå något idag? Frågade, men fick bara "mhm, ja ved inde" till svar. Om vi inte ska dit tänkte jag kolla upp vilken buss jag ska ta hem senare eftersom om vi ska till Piteå ska vi förbi hem en sväng på vägen dit. Lika att kolla upp bussarna för säkerhetens skull.



Just nu ser det ganska mörkt ut på svars fronten -_-

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards