chase your dreams

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Amanda Holmberg - 23 februari 2011 15:08

Är sedan länge tillbaka från AF och måste säga att det var helt onödigt att fara dit enligt min mening. Jag var ju tvungen eftersom det var en obligatorisk uppgift för mig, men väl på plats tog det bara 15 minuter att inse att jag kommit dit för att vända. Pratade lite med en trevlig kille som arbetade där och han önskade mig lycka till med jobb sökandet i Stockholm!

Var tillbaka på munkeberg efter bara en timme, om jag inte tappat bussbiljetten hade jag till och med kunnat åka tillbaka på den!


Har suttit och spelat wow sedan jag kom tillbaka och nu är jag bara runt 10% från att dinga lvl 80 till sist. Blev lite trött i huvudet eftersom jag glömde använda glasögonen och tar en paus nu, men hinner spela mer ikväll annars! Har försökt väcka Terence några gånger, men jag antar att han var uppe länge igår för han svarar bara "mmhm" på mina väcknings försök och sover vidare! Har lust att banka lite på honom och se om det fungerar... vänta...

... Det ringde och jag trodde han skulle vakna av det, men han vände sig bara om!

 

Vet inte om vi ska förbi till Piteå något idag? Frågade, men fick bara "mhm, ja ved inde" till svar. Om vi inte ska dit tänkte jag kolla upp vilken buss jag ska ta hem senare eftersom om vi ska till Piteå ska vi förbi hem en sväng på vägen dit. Lika att kolla upp bussarna för säkerhetens skull.



Just nu ser det ganska mörkt ut på svars fronten -_-

Av Amanda Holmberg - 23 februari 2011 09:36

God morgon!


Vaknade för bara några minuter sedan och är i full färd med att göra mig i ordning för att fara till AF på mötet kl.10 Kan tala om att jag är fruktansvärt sugen på att lägga mig under täcket och mysa vidare istället! Dags att skynda till bussen nu dock, ingen sovmorgon för mig idag alltså!


Later ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards