chase your dreams

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Amanda Holmberg - 15 januari 2011 17:31

Hejsan!


Har just avslutat spelandet av WoW och ska börja planera lite för vad som ska med till Gammelstan senare. Vi ska nämligen ha Wii kväll och spela armarna av oss i nördarna namn! Alltid kul att dra en kväll/natt då och då när man får chilla sönder framför tvn med lika sinnade. Synd bara att jag inte haft möjlighet att göra samma med datorspelen på väldigt länge!


 

Från typ av spel till ett annat kan det bli bättre? <3

Av Amanda Holmberg - 15 januari 2011 02:09

Klockan är jätte mycket och jag är vaken idag! Inte för att det är något att fira, men enda anledningen till att jag orkat hålla mig vaken är att WoW körts x-antal timmar. Enklaste sättet att få mig att sitta stilla på samma ställe i hur många timmar som helst är att presentera ett spel och sätta mig framför!


 

Blev ingen Hockey som jag trodde och det är helt otroligt jobbigt när man ser alla som ska ut och hitta på något en fredag som denna och man själv sitter fast i skogen och lyssnar på två snarkande katter! Dock hade jag ju WoW plus att jag är både kreativ och lättroad...Äsch!

Måste få klaga lite jag också ändå! Var trots allt en stor besvikelse att saker och ting inte blev av och det sedan slutade med en allmänt osocial fredag, men sådana kan vara sköna också. Det dåliga är bara att de kommer aldrig när man riktigt vill det!


Nu ska jag sova och hoppas på bra drömmar i alla fall! Sov gott ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards