chase your dreams

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Amanda Holmberg - 14 januari 2011 16:34

Tog inte länge efter jag kom hem som jag fick veta att det var lite dålig planering på Hockey lirandet! Klockan ett var en katastrof tid att spela på för nästan alla deltagare. Vi får se om det blir något spelande senare ikväll, förmodligen inte eftersom det är fredag, men man kan ju alltid hoppas!


Har suttit och jobbat någon timme och varit uttråkad en stund nu. Funderar starkt på att spela WoW som tröst för att hockeyn verkar utebli. Annars kommer kvällen fortsätta se ut på detta viset:


Sjunger med i musiken..

Flamsar  xo Sjunger med och lever mig in  o_ODansar runt  ! Blir allmänt knas..   

Kort sagt leka runt med webcamen resten av kvällen kändes som en lite desperat underhållning, helst om man är ensam ;>

Av Amanda Holmberg - 14 januari 2011 11:58

Hellu!


Kom just hem från coachen, saker och ting går defenitift framåt på ett positivt sätt och i ett bra tempo, kunde inte vara nöjdare! Något jag däremot var midre nöjd med var hur hela morgonen startade. Låt mig börja med att säga att jag lärt mig något nytt om min mobil som får mig att starkt fundera på att använda en riktig alarmklocka i fortsättnignen!


När jag skickar sms till någon får jag alltid en leverans raport eftersom jag valt att ha det. Jag är lite pedantisk med att veta om det kommer fram eller ej. När den här leverans raporten ligger uppe på skärmen funkar inga andra funktioner, som inställda uppgifter eller larm! När jag somnade fick jag en leverans raport från min syster och den låg alltså och störde mobilen hela natten tills jag vaknade...av mig själv...kl. 09.05......och bussen hade gått..........och jag skulle vara på möte 10.00!


 


Fick alltså panik (tur att jag vaknar någolunda tidigt av mig själv) hoppade upp ur sängen, flög ner för trappen och meddelade mamma om att jag behövde bilen, kastade på mig kläderna och gasade iväg mot stan! Kan lugnt säga att jag var vaken när jag väl kom fram och som tur var hade mötet innan min tid tagit längre tid och det gjorde inget att jag var några minuter sen.


Nu ska jag tagga för Hockey rinken igen kl.13.00 Då blir det att leka bambi på hal is med klubba, underbart!

Av Amanda Holmberg - 14 januari 2011 01:41

Kom hem för drygt 1½ timme sedan och sitter vid datorn och slöar med Alex. Lyssnar på min underbara musik blandning och taggar för morgondagen!


Dagen blev nämligen inte helt händelselös till sist! Har varit och invigt mina skridskor (det är på tiden) och förhoppningsvis är de aningen mjukare till imorgon då det är Hockey på G! Har inte spelat sedan förra vintern och är något taggad sedan dagens omgång då jag nästan slaktade Mickelsson i målet!


YEAH!

 


Först och främst måste jag förbi min nya coach och samtala om annat (min framtid) och sådana saker. Klockan 10.00 vilket betyder att jag tyvärr måste stiga upp tre timmar tidigare p.g.a dåliga busstider, men det är som vanligt!


Natti natti på er ^^

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards