chase your dreams

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Amanda Holmberg - 11 januari 2011 19:53

Att jag är totalförälskad i Iron Fist skomärke?


Kollar alltid på www.brandos.se och klickar mig fram till Iron Fist för att känna hur hjärtat lider av "vill ha" känslor! Problemet är priset på skorna eftersom de oftast kostar runt 800kr per par och jag lägger vanligen inte ut den summan på ett par skor! Brukar lägga 500kr som gräns, men om jag hittar ett par nyttiga skor som jag kan använda i längden måste jag erkänna att det kan bli betydligt mer!


Här är mina nuvarande kärlekar:


zombie stomper

  sweet skull and mine   ruff rider   muerte punk muerte punk princess    garden secrets   digi skull   muerte punk  

Titta men inte röra, som man säger :´I

Av Amanda Holmberg - 11 januari 2011 17:47

Sitter och känner mig nöjd med dagens insats eller vad man nu ska kalla det. Har nämligen suttit och pluggat japanska för mig själv i någon timme och känner hur roligt det är när man kommer ihåg saker sedan tidigare. Blir helt exalterad och vill bara suga i mig mer kunskap, men efter en stund märker jag att det inte går att slänga in för mycket åt gången och blir lite otålig!


Har fyllt flera blad i en av mina skrivböcker med dagens inlärnings process och känner mig ändå ganska nöjd när jag ser över saken. Tänkte jag ska lära mig allt på de sidorna till på söndag! Ska bli kul och se om jag klarade det då.


 

Nu ska jag däremot ta tag i något jag bävar lite över. Nämligen rensa bland alla mina saker! Det är en hel del som ska ses igenom och jag undrar om man ska försöka säja sakerna eller vara generös och ge allt till rödakorset eller något?


We`ll see about that, wont we..

Av Amanda Holmberg - 11 januari 2011 14:10

Tjoho!


Kom nyss in från gården efter att ha lekt med hundarna i kanske en halvtimme. Tog ut dem för att fotografera dem, men kunde inte låta bli att dras med i leken när vi väl var ute. Till och med Inka (den minsta) som inte brukar vara särskilt lekfull av sig, var på bushumör!


Arja kollar på en snöklimp

 

Zoocci dansar runt

 

kawaii !

 

Inka med pinnen

 

Spanar efter bus!

 


Väntar med spänning på att jag ska kasta snö ^^

 


Nu har det börjat mörkna ute och hundarna har lagt sig. Måste elda lite i spisen kände jag där nere, ska göra det strax. Får väll se var resten av dagen tar vägen?


Nu blir det mys framför elden! ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards