chase your dreams

Direktlänk till inlägg 8 januari 2011

Death Note for breakfast!

Av Amanda Holmberg - 8 januari 2011 11:26

God dag!


Måste erkänna att jag vaknade för mer än två timmar sedan, men har suttit och läst manga för att vakna. Väntar dessutom på att Becka ska vakna någon gång, vet inte när hon somnade igår för jag somnade super tidigt! Minns att hon gjorde chokladpudding, men var aldrig med på att den blev klar och idag står en tom bytta på bordet. Det var alltså ingen dröm!


Morgonstund har guld i mun? Vitt var det i alla fall ute...


Idag blir det en tur (eller kanske två) på stan. Tänkte om man skulle besöka både Piteå och Luleå i jakt på en ny jacka! Börjar bli kris eftersom januari är en sådan kall månad. Snö är mysigt, men kyla är desto mindre!


Återgår till Death Note <3

 
 
Malin Kusin

Malin Kusin

8 januari 2011 11:46

Hej Kusse :D Vad gör du nu för tiden? Var sjukt länge sen jag träffade både dig och Beckis. Lite tråkigt tycker ja! Vi som va så tajta förr = ) Förresten, vart bor du/ni nu?

http://malinholmbergs.blogg.se

Amanda Holmberg

8 januari 2011 23:05

Tjenare! Ja du, jobbar och försöker hitta den rätta utbildningen kanske är en bra sammanfattning. Håller med om att det var alldeles för länge sedan vi sågs och gjorde saker ihop! Vi är kvar i Långnäs ännu, Becka bor och jobbar i Piteå under vardagarna ^^

 
Ingen bild

jens

9 januari 2011 02:53

death note, nån son bok har jag, kan dock inte läsa dom eftersom jag glömt bort för mycket av min japanska

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards