chase your dreams

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Amanda Holmberg - 8 januari 2011 23:05

Konstaterade idag att butikerna stänger alldeles för tidigt på Lördagar! Helst i Piteå där det mesta stänger redan klockan 15.00 Bara gallerian som är öppet till 16.00 och själv tycker jag det är för lite till att börja med. Det jag menar är att de flesta är lediga på helgen och just därför borde det vara öppet längre än andra dagar istället för kortare!


Har hittat mig en ordentlig vinterjacka nu och materialet får mig att tänka på snowboardbacken! Var länge sedan jag åkte nu, men minns att det var roligt även om jag är hemskt dålig på att åka. Måste få hjälp i liften, annars trillar jag direkt! Sist fick jag dock beröm för att jag lärde mig fort, men enligt mig är det inte tillräckligt fort eftersom alla andra har åkt flera år och bara svishar iväg. Har testat slalom också, men det tycker jag är tråkigt, är det mer än en bräda får det vara!


 


Är super trött efter en fullspäckad dag och nu ska jag krypa under täcket och kanske se någon film innan jag sover.


Natti natti ;>

Av Amanda Holmberg - 8 januari 2011 11:26

God dag!


Måste erkänna att jag vaknade för mer än två timmar sedan, men har suttit och läst manga för att vakna. Väntar dessutom på att Becka ska vakna någon gång, vet inte när hon somnade igår för jag somnade super tidigt! Minns att hon gjorde chokladpudding, men var aldrig med på att den blev klar och idag står en tom bytta på bordet. Det var alltså ingen dröm!


Morgonstund har guld i mun? Vitt var det i alla fall ute...


Idag blir det en tur (eller kanske två) på stan. Tänkte om man skulle besöka både Piteå och Luleå i jakt på en ny jacka! Börjar bli kris eftersom januari är en sådan kall månad. Snö är mysigt, men kyla är desto mindre!


Återgår till Death Note <3

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards