chase your dreams

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Amanda Holmberg - 7 januari 2011 17:59

Wroom!


Höll på att bli galen på trafiken idag när bussen var på väg mot Älvsbyn efter E4an! Det var nämligen två stora plogbilar som gjorde oss sällskap hela vägen dit jag skulle hoppa av och gjorde att en resa på 20min tog minst 35min.

När jag satt i bilen med Eva mot Piteå efteråt hamnade vi bakom samma bilar igen, men den här gången hade de barmhärtighet och flyttade på sig. Tur det annars hade resan till Piteå blivit två timmar lång!


Bättre bild på nylinserna

Min egen ögonfärg är så gul att den inte finns att hitta!


Något jag starkt funderar på att göra är ett besök hos frisören! Börjar bli långhårig - fast egentligen ska jag ju låta det växa ut, men vill inte att det blir slitet. Ogillar dessutom verkligen när håret bara hänger och vill ha en frisyr!


Skuttar in i duschen, pyon!

Av Amanda Holmberg - 7 januari 2011 17:17

FUCK BLOGGPLATSEN....


Tycker det är sjukt dåligt när hela inläggen man skriver försvinner om det blir fel i uppladdningen första gången man laddar upp ett inlägg. Har skrivit samma inlägg (ganska långt) två gånger och tänker inte göra det en tredje!


Det borde finnas ett backup system av något slag eftersom det knappast bara kan vara jag som har problem med att hela eller delar av inläggen på den här sidan försvinner när det laddas upp. Detta har hänt förr och ni kanske har märkt det någon gång när jag satt upp en inlägg och det plötsligt tvärslutar? Då har jag bara struntat i det eftersom jag blivit leds..


Dåligt Bloggplatsen, mycket dåligt!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards