chase your dreams

Direktlänk till inlägg 3 januari 2011

Kuckeli ku, klockan är..

Av Amanda Holmberg - 3 januari 2011 07:00

Ja ni fattar!


Vaknade super tidigt idag, kanske för en halvtimme sedan, helt av mig själv! Förstår inte hur det gick till eftersom jag lade mig ganska sent? Känner mig dock inte helt utvilad och enda anledningen till att jag inte somnat om är det faktum att det inte gick att somna om igen. Grymt irriterande när man vill sova och dessutom får det utan att det är någon som stör sig på det och då går det inte.


 

Har förresten inte visat mina nya linser! Vann nämligen gratis prov av färgade linser och de anlände för bara någon dag sedan. De är nästan min naturliga ögonfärg, men jag tvivlar på att jag hittar min egen någonstans ändå!


   


Ska försöka ta någon bättre bild med dem någon dag om jag kommer ihåg det! Nu ska jag försöka sova igen och senare bär det av mot Piteå! Ska vara hundvakt och spendera några dagar där hos Becka. Innan jag tar bussen mot ävetyr i Piteå måste jag dock hinna med lite andra saker som att tvätta och betala någon räkning. Mindre kul, men det ska också göras!


ZZzzz

 
 
Ingen bild

jens

3 januari 2011 08:02

slå på en bra film, då somnar man alltid

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards