chase your dreams

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Amanda Holmberg - 3 januari 2011 10:45

Igår ringde frugan från Möröskogen och meddelade att det var bio på intåg! Helt oplanerat och jag satt dessutom och tittade på film och fick lite brottom med viktigare saker för att hinna innan bion!


Slutade med att vi kom dit i sista sekunden, köpte biljetter, svepte upp och köpte tilltugg och rusade ner igen, precis i tid för filmen! Köpte en ny grej på kiosken som var godis fast som mousse. Såg ut som vanligt hårmousse, men smakade jordgubbsgodis! Kul konsistens att äta på, helt okej till mina chips och drickan. Perfekt blandning mellan sött, salt och surt!


Filmen vi såg var alltså senaste Harry Potter filmen och med boken i åtanke har de faktiskt lyckats bra med den här filmen. Även om det slutar lite tvärt, eller ska jag säga förvånanade? Det känns som om det ska vara någon minut till bara, men det slutar istället, haha!


Längtar till sista delen som ska komma i Juli!


Har varit helt såld på böckerna sedan de började komma ut och nu är snart filmatiseringen slut! Kommer aldrig sluta läsa dem dock, hittar man en favorit hänger den som med. Lite liknande med Narnia, där har ni en saga ni inte får missa att läsa och som jag seriöst måste läsa igen!


Biblioteket nästa?

Av Amanda Holmberg - 3 januari 2011 07:00

Ja ni fattar!


Vaknade super tidigt idag, kanske för en halvtimme sedan, helt av mig själv! Förstår inte hur det gick till eftersom jag lade mig ganska sent? Känner mig dock inte helt utvilad och enda anledningen till att jag inte somnat om är det faktum att det inte gick att somna om igen. Grymt irriterande när man vill sova och dessutom får det utan att det är någon som stör sig på det och då går det inte.


 

Har förresten inte visat mina nya linser! Vann nämligen gratis prov av färgade linser och de anlände för bara någon dag sedan. De är nästan min naturliga ögonfärg, men jag tvivlar på att jag hittar min egen någonstans ändå!


   


Ska försöka ta någon bättre bild med dem någon dag om jag kommer ihåg det! Nu ska jag försöka sova igen och senare bär det av mot Piteå! Ska vara hundvakt och spendera några dagar där hos Becka. Innan jag tar bussen mot ävetyr i Piteå måste jag dock hinna med lite andra saker som att tvätta och betala någon räkning. Mindre kul, men det ska också göras!


ZZzzz

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards