chase your dreams

Direktlänk till inlägg 14 december 2010

Filmtips

Av Amanda Holmberg - 14 december 2010 12:31

God morgon!

Innan jag somnade inatt såg jag en film som jag inte hade en aning om fast den var väldigt populär när den kom ut. "Pay it forward" med Haley Joel Osmend i huvudrollen var högt över mina förväntningar. Anledningen till att jag ville se den var först och främst eftersom Haley var med på omslaget och han är en av mina favorit skådespelare sedan jag var liten!



Första gången jag såg honom på film/tv var i "AI artificial intelligence" från 2001, vilken dessutom råkar vara en av mina absoluta favoritfilmer i sin kategori (en annan stor favorit är "the pursuit of happiness"). Kollade på "Sixt sence" först efter det, men missade att bl.a pay it forward kommit ut där emellan.

AI trailer


Sixt sence trailer

"I see dead people"
       
Upptäckte dessutom att han lånar rösten till Sora, huvudkaraktären i kingdom Hearts! För er som inte vet är det ett spel!

Nu räcker det med fanclub pladder för dagen! Ska stiga upp och börja kolla middagen till ikväll redan nu. Vi ska nämligen och spela in mer musik idag och eftersom jag inte tål mjölk och lök är det enklare om jag tar med mig egen mat istället!

see ya later ;>

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards