chase your dreams

Direktlänk till inlägg 6 december 2010

lätt värt!

Av Amanda Holmberg - 6 december 2010 20:25

Crunch!


Sitter och drömmer mig bort i tonerna från "Placebo" och funderar starkt på att slå in julklapparna som ligger brevid mig.


Var till storheden och besökte min kusin på onoff. Nu vet jag allt jag behöver för att handskas med min dator när den strular. Skruvade upp den på plats och dammade ur den lite. Det har tidigare blivit varm till den grad att plåten på insidan av datorn blivit svedd! Behöver inte fundera på varför det stängde av sig längre i alla fall. Nu fungerar den hur bra som helst, man hör knappt fläkten och den är inte varm ännu fast den varit igång en timme! (Som en normal dator ska)


Kollade på lite nya datorer och när det kommer in en enligt mina önskningar, kommer de ringa mig. Känns som om jag kanske kommer ha en ny dator med mig snart igen!


Firar med riskakor och marabou, kanske en lite udda kombination, men mina smaklökar diggar det starkt <3

 

Har ni förresten inte hört "Placebo" förr har ni en låt här:


Later ;>

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards