chase your dreams

Direktlänk till inlägg 28 november 2010

grafikkorts h-vete

Av Amanda Holmberg - 28 november 2010 10:44

God morgon!


Somnade från mina bekymmer igår framför datorn. Som ni kanske förstår har jag datorn vi sängen, jag somnade alltså inte i en stol eller något sådant!


Måste börja slå in julklapparna jag har köpt idag, finns risk för att någon som inte bör se sin gör det. Är inte helt klar med julhandlandet ännu, men det är några veckor kvar innan jul och jag är säker på att jag hinner!


     

Det enda jag köpt åt mig själv på senaste :>


Har väll inte särskilt mycket att skriva just nu, frukosten står här och väntar på mig och hundarna springer runt huset och brottas i snön. Det är kallt (vilket jag tror de flesta har konstaterat) och vi får se vad som blir av denna söndag?


Testade nämligen sätta igång WOW när jag vaknade för att upptäcka att grafikkortet i "gammeldatorn" knappt orkar med (känner till viss mån att strypa någon)! Det laggar värre än jag någonsin sett ett spel göra, ibland är det som om det står helt still en stund. Har dragit ner allt på lägsta och det hjälper inte ett skvatt! Jag som var överlycklig när alla uppdateringar var klara och tänkte kolla vad som ändrats i spelet. Vet alltså inte riktigt vad jag ska göra idag om jag inte kan få tag på ett bättre grafikkort under dagen?!


En bild säger mer än tusen ord!


Cruel WoW

 
 
Ingen bild

Madelen Stanzé

28 november 2010 12:34

Hade jag vetat det innan jag kastade min gamla dator hade du fått mitt grafikkort, om det nu inte är en bärbar dator som du provat spela det på ;) Är det en stationär så är det enklare. Kanske plockade jag ur det innan jag kastade datorn? Kan kolla om du vill =)

Amanda Holmberg

28 november 2010 23:52

det är en stationär! kolla gärna :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards