chase your dreams

Alla inlägg under oktober 2010

Av Amanda Holmberg - 2 oktober 2010 22:04

Någon gång kommer jag och min syster att landa i Tokyo i Japan, det är något vi bestämt ska hinnas med innan livets låga brinner ut! Drömmen är att bo i Japan och resa runt i minst två månader, helst under Hanami festivalen (en högtid för att fira vinterns slut).


Staden Tokyo


Hanami festivalen - Ueno Park, Tokyo


Kire! (pretty) <3

Av Amanda Holmberg - 2 oktober 2010 18:56


Förra året den nionde september kom denna tim bourton film ut och jag hade inte ens hört talas om den förrän jag råkade snubbla över den på YouTube.


Kommer att infinna sig på min dator inom en snar framtid! ^^

Av Amanda Holmberg - 1 oktober 2010 18:33

 Steg upp redan vid 11.30 och sedan bar det ganska snart av mot Luleå för att döda lite tid innan vi skulle till Långnäs. Spenderade över en timme på T.A och åt en ordentlig lunch med lite efterrätt och mumsigt te!


Åt en ny kaka som var hur god som helst! Vaniljkräm med sockerkaksbotten och smarriga bär på toppen!


Sara hittade dessutom ett intressant tryckfel i Kuriren, eller om det var ett fel kan ni ju avgöra själva:

Det står alltså att "Föräldrarna är helt enkelt för flata" då undrar jag om det är något fenomen, typiskt för Stockholm?


Nu -> back to bussiness....

Av Amanda Holmberg - 1 oktober 2010 00:51

Det enda som betyder något idag/ikväll, gå in på: http://www.clubnordic.se/turne/lulea/

eller direkt till:

http://www.clubnordic.se/turne/lulea/?inside




Taggar inför kvällen redan nu!

Enjoy people, enjoy! ^^

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards