chase your dreams

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2010

(Gå) rdagen

Av Amanda Holmberg - 29 oktober 2010 11:36

God Morgon!


Var uppe redan vid 9.00 idag eftersom jag måste hinna med två bussar. Har inte hunnit mycket annat än fika och plocka ihop en massa saker nu, men ska alldeles snart börja gå mot busshållplatsen.


Lite bilder från igår:


Emma är peppad

 


Cykelbron i ljuset på väg mot stan

 


ASSI firar oktober med rosa på sitt eget vis!

 

Cykelbron in the dark! På väg tillbaka

 


Jag var ambitiös när jag gjorde middagen igår!

Var super gott och uppskattat, lax med ris och lite annat


Nu ska jag klä på mig ytterkläderna och börja vandra. Efter allt vandrande igår är jag nästan lite less på att gå och vill bara ligga och mysa framför en film eller två. Sådan lyx har jag dock inte idag! Hunden var i alla fall helt slut när vi kom tillbaka efter en 2,5 timmes promenad och ville inget mer än at äta och sova. Man kan lugnt säga att jag hade en lyckad "går"dag igår! (hihi)


C yáll l8ta ;>

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards