chase your dreams

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2010

Piling up!

Av Amanda Holmberg - 25 oktober 2010 15:35

Hallå!


Vaknade för bara en timme sedan och har missat mina bussar till stan som jag tänkte ta osv. Lite fail, men det går fler bara inte förbi just här. Blir att ta sig ut mot alvik eller något liknande, men till stan måste jag.


Känns som att det är mycket just nu! Igentligen är det inte det, men det känns som att det bara blir mer och mer som staplas på hög och snart kommer tornet bli för högt och falla pladask! Det är biljetter som ska betalas, fakturor ska ska skickas in, jobb som ska utföras, resor hit och dit. Allt på en enda vecka, och det som gör saken besvärlig är nog att jag måste ta mig överallt för att göra det jag ska.


Hur ska jag få allt att gå ihop???

 

Ingen bil = ingen frihet, är det inte så?


Jag får helt enkelt sätta mig ner och planera veckan i minsta detalj, som när jag gick skolan. Allt var redan planerat och jag visste exakt när alla bussar gick osv. skillnaden är att jag måste betala för allt själv och att det inte bara är en buss att hålla reda på!


-_-

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards