chase your dreams

Alla inlägg den 16 september 2010

Av Amanda Holmberg - 16 september 2010 23:20

Jag och Becka har haft värsta fiskfilm nojjan! Inte någon otecknad skit utan äkta barnaglädje. Igentligen skulle man kunna säga att den ena ledde till den andra för vi skulle bara se en igår och det slutade med en till och idag blev det en tredje. Vilka filmer såg vi då, jo dessa:


                           

Help I´m a fish!                  Shark Tale                       Finding Nemo


Måste säga att jag alltid har älskat "hjälp jag är en fisk" sedan jag var liten och eftersom den ligger mig lite varmare om hjärtat får den första pris. Sedan kommer "Hitta Nemo" tätt bakom och "Hajar som hajar" kommer trea, men den är charmig på sitt sätt och mycket mer komisk än de andra två enligt mig!


Mitt råd: Se alla filmerna på engelska, de är mycket mer givande!


Några låtar från filmerna:





Saknas bara att vi ser lilla sjöjungfrun också, såg filmerna för inte länge sedan, men det skulle vara kul att jämföra gamla och nya versionen av serien! Ska fundera på saken :)

Av Amanda Holmberg - 16 september 2010 19:11


Check out their album!  (The Amplifetes o_o)

Av Amanda Holmberg - 16 september 2010 18:37

Becka och jag skulle gå på en vampyrfest tillsammans imorgon. Kollade upp vilken tid det skulle börja idag och upptäckte samtidigt att det inte var imorgonkväll utan på lördagkväll som festen skulle vara! Jag kan alltså inte följa med på festen eftersom jag ska jobba lördagkväll...

Såg verkligen fram emot den här festen eftersom det är sällan/aldrig mina polare i Luleå hittar på något liknande. Vi hade fixat outfits och längtat hela veckan och det är ganska tugnt när man inser att man inte kan göra något man sett fram emot en längre tid!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards