chase your dreams

Alla inlägg den 9 september 2010

Av Amanda Holmberg - 9 september 2010 23:32

Var och testade på thaiboxning idag, första gången och jag tänker inte ljuga genom att säga det var enkelt. Det var tungt och det var bara en försmak  på hur det kommer att bli i framtiden! Passen kommer vara 1,5h långa varje tisdag och torsdag kl.20.00 Ser fram emot det, men vet inte om jag kommer kunna fortsätta eftersom jag inte har pengar.

  

Känns helt härligt i kroppen efteråt, skulle lätt kunna köra ett pass till nu, men det får vänta till tisdag om jag ens kan komma. Beror som sagt på pengar, som allt annat här i världen! Nu duscha och sedan sängen :D


Får vi se hur mör man är efter detta? :O

Av Amanda Holmberg - 9 september 2010 14:18

Hamnade hos Sara efter en massa rantande på stan bara för att dessutom få veta att det jag skulle på inte var igår utan idag. Thaiboxning 20.00 ikväll, tur att jag sov över hos frun och slipper slösa massa bensin!


Är på väg mot stan, sakta men säkert och ska möta upp Birdie där någonstans. Får se hur han tar sig in eftersom jag vägrade hämta honom på tuna och bad honom använda benen och traska in. Kan inte påstå att han var särskilt pigg på idén, men han ville inte ta bussen och får som skylla sig själv lite.


Frun väckte mig redan 11.00 och har tjatat att jag är trött av mig hela dagen till nu, förstår inte vad hon menar, jag rör mig ju och är till och med påklädd! Kommer bli tungt för mig att börja stiga upp mellan 7.00-9.00 senare, helt otroligt vad min kropp bara stänger av sig, känns som att den är helt trasig när jag ska upp på morgonen.


Nu ska vi börja röra oss in på riktigt -> Luleå, here we come :)

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards