chase your dreams

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Amanda Holmberg - 1 september 2010 00:21

Hamnade till sist hos Bird efter en ganska skön dag. Var till farmor som jag skulle, men det började regna lika förbannat! Får alltså skjuta upp det igen, men det ska nog bli gjort bara det slutar vara piss väder.

Var och fixade pengar på banken och det första som hände var att jag vart tvungen att tanka! Självklart var det ingen soppa i Tobbes ford och jag som är såå, rik just nu...eller inte.


Sara och jag tog en fika med Havve på Roasters innan Sara for hemmåt och skulle sova eftersom hon har skola imorgon. På sätt och vis är det otroligt skönt att slippa den just nu, har så himla mycket att fundera på bara. Slutade dock med att Sara fastnade framför datorn hemma, beviset har vi på facebook. Internet och spelkonsoller i olika former är förädiska påhitt när man ska sova!


Slutade i alla fall med att jag hamnade hos > Bird och det har varit världens goaste chillkväll här, massa folk som kom och var social! Inte illa för en regnig tisdag som det varit. Klockan är bara lite över tolv, men fetersoim de flesta har skola imorgon/idag har de redan burit sig av! Sitter och väntar på att Bird ska komma tillbaka utifrån och se på någon film och chilla vidare.

Nu kom han


tjoo :>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards