chase your dreams

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2010

Blond som Zelda..

Av Amanda Holmberg - 30 augusti 2010 02:18

Halva dagen har spenderats i Mörön, mest legat och slappat framför tv eller dator vilket varit skönt en mulen söndag som denna. Inte särskilt uppmuntrande väder att tillbringa utomhus i alla fall. Var hemma igen vid 18.30 och fick mig ett rejält mål palt! Var mums, vet inte varför jag fick för mig att åka hem och äta, men jag kanske hade på känn att det var något gott hemma som jag inte ville missa?


Färgade Beckas hår eftersom det blivit en ganska ordentlig utväxt, alltid kul att pyssla med utseendemässiga saker. Hår och hy är rogivande och roligt att fixa med, om jag kunde göra naglar skulle jag nog hålla på med det också. Det går ju alltid att lära sig!
 
Blev blont, inte för att hon inte är blond redan, men hon passar super bra i ljusare blondfärger som den vi höll på med idag. Resultetet blev bra som vanligt, har dock inte tagit några bilder idag tyvärr. Hade nämligen gömt undan kameran för katten medan jag var i Mörön och kom av den anledningen inte ihåg att ta fram den när jag kom hem igen.


Annars har Zelda gått varmt på wiiet hela kvällen, Becka var sugen på en dos efter att ha sett någon trailer på youtube och vi blev alltså sittandes med det i någon timme. Kan inte påstå att jag hade något emot att spela, var trots allt ett himla bra tag sedan jag spelade just Zelda och jag känner på mig att det kommer bli mer såndant framöver!


Link är också ganska blond!


Nu ska jag och Bagheera lägga oss tillrätta i sängen och se någon film innan vi sover. Eller jag ska i alla fall se film, Baggis kommer garanterat somna direkt jag lägger mig i sängen. Osociala kräk, men ack så söt han är ^^

 
 
angelica

angelica

30 augusti 2010 03:15

casting creme gloss är superbra =)

http://angelicato.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards